Keep up to date: настав час зробити редизайн сайту

Час читання: 6 хв.

Власники сайтів часто недооцінюють важливість оновлення свого ресурсу та відкладають редизайн сайту. Це призводить до зменшення трафіку, втрати довіри клієнтів, зниження рівня продажів товарів чи послуг. Для того, щоб ваш сайт залишався конкурентоспроможним, рекомендується оновлювати дизайн кожні два роки.

Погляньте на свій сайт. Чи виникає у вас думка, що його нинішній вигляд вже приївся, набрид, більше не викликає приємного здивування? Скоріше за все, те саме відчувають і ваші користувачі. Настав час це змінити. Обміркуйте усе, що вам не подобається, яким ви хочете бачити свій веб-сайт та знайдіть команду професіоналів, що допоможе вам.

Якщо ви все ще сумніваєтесь, задайте собі питання: “Чи мій нинішній веб-сайт допомагає мені досягти цілей?” Якщо відповідь – ні, то треба визначити причини. До ключових причин неефективного сайту відносяться:

  • дизайн не адаптовано для мобільних девайсів;
  • заплутана навігація сайту;
  • застарілий дизайн та брендінг;
  • повільне завантаження сторінок;
  • сайт не оптимізовано для пошукових систем.

Редизайн сайту – це не тільки зміна зовнішньої картинки, це комплексна робота, націлена на оновлення сайту як зовні, так і на функціональному рівні. Вдалий результат роботи, перш за все, залежить від якісного планування. Не поспішайте шукати дизайнера, поки не визначете, до якого результату ви прагнете.

Визначте мету редизайну

Основна мета редизайну – це зробити сайт більш привабливим, зручним та прибутковим. Але це дуже загальне визначення. Кожен сайт є особливим, тому вимагає індивідуального підходу. Ми підготували питання, відповіді на які, допоможуть вам зрозуміти, що саме треба покращити на вашому сайті.

Чи є у вас чітко сформульована бізнес-стратегія?

Продуктивний веб-сайт створюється на основі бізнес-стратегії. Відсутність чи неправильна постановка стратегії ставить під сумнів кінцевий результат роботи. Не шкодуйте часу на складання чіткого плану, дуже важливо, щоб новий дизайн відповідав глобальним цілям компанії.

Хто ваші конкуренти, та які переваги вони мають?

Як представник бізнесу, ви добре знаєте свою нішу та своїх конкурентів. Проаналізуйте їх сайти або доручіть це команді, що буде працювати над вашим проектом. Можливо, вони мають щось таке, чого бракує вам. Беріть приклад з найкращих.

Які нові функції допоможуть моєму сайту вийти на новий рівень?

Якщо ви плануєте розвивати свій бізнес, то і сайт треба збагачувати новими функціональними можливостями. Керувати статичним HTML-сайтом досить незручно, тому вам краще перенести його на сучасну та легку у використанні платформу WordPress. На сьогодні, більше ніж 30% усіх сайтів збудовано на її основі. За допомогою плагінів WordPress, ви легко зможете перетворити свій сайт на онлайн магазин чи фотогалерею.

Чи відповідає брендинг вашої компанії вимогам сучасності?

Від цього залежить, чи будете ви керуватись нинішнім стилем сайту при створенні нового дизайну, чи залишите той самий логотип, палітру кольорів, іконки та інші фірмові зображення. Чи, можливо, разом з дизайном інтерфейсу сайту застарів і фірмовий стиль компанії.

На якому хостингу буде розміщено сайт після редизайну?

Якщо ви не задоволені послугами свого нинішнього провайдера, тоді оновлення сайту є чудовою нагодою перейти на інший хостинг. Вирішити це питання слід завчасно, адже від хостингу залежить середовище розробки нового дизайну.

Який контент буде розміщено на оновленому сайті?

Якщо ви створюєте сучасний та привабливий дизайн, а потім розміщуєте велику кількість нечитабельного контенту, то це може зіпсувати кінцевий результат. Потрібно дотримуватись гармонії між зовнішнім виглядом та внутрішнім наповненням.

Чи зможу я самостійно створити новий дизайн та реалізувати його?

Якщо ви самостійно можете перетворити у реальність усе, що запланували, то це чудово. Якщо ні, то знайдіть професіоналів, які допоможуть вам, та інвестуйте у розвиток свого сайту.

Пошук команди

Отже, у вас є чітке уявлення про те, як ваш сайт має виглядати та працювати. Залишилося знайти команду, яка підхопить вашу ідею та втілить усі ваші побажання. Було б чудово, якщо дизайном та розробкою займались професіонали, які працюють разом. Аби переконатись, що обрані спеціалісти впораються з вашим завданням, попросіть їх продемонструвати схожі проекти, над якими вони працювали. Перегляньте їх портфоліо, відгуки попередніх клієнтів. На інтерв’ю поцікавтесь, чи слідкують вони за сучасними трендами у своїй сфері? Чи зможуть вони виконати усі ваші вимоги? Який їх досвід роботи з WordPress? Чи зможуть вони перетворити дизайн на функціональний веб-сайт? На яких пристроях будуть проводити тестування? Чи проінструктують вас щодо подальшого управління сайтом? Чи надають вони підтримку після завершення роботи?

Домовтесь з командою, як ви будете підтримувати з ними зв’язок. Ви можете спілкуватись за допомогою електронної пошти, Skype, чи скористатись одним із інструментів управління проектами (Asana, Jira, Basecamp).

Коли сайт буде завершено, протестуйте його особисто, перевірте, що новий дизайн правильно відображається, та усе добре працює. Якщо буде можливість залучити користувачів до тестування, не втрачайте її. Коментарі та відгуки представників цільової аудиторії допоможуть покращити користувацький досвід.

Не втрачайте зв’язок з командою, що успішно оновила ваш сайт, адже над майбутніми проектами краще працювати з людьми, яким ви вже довіряєте.

Отже, проект з редизайну передбачає не просто створення сучасного інтерфейсу, а глибокий аналіз мети та перспектив вашої компанії. Вдале планування – це половина роботи, тому не варто шкодувати час на обговорення деталей. Нехай ваша сайт викликає симпатію та довіру користувачів.